חיפוש באתר

המרכז למשפחה

מנוי תאטרון גיל 3-7

מנוי תאטרון לגילאי 3-7

ימי רביעי, פעם בשלושה שבועות בשעה 17:00 במרכז למשפחה.

ההצגות:

8/5 עכבר העיר ועכבר הכפר – קשת הפעלות

עכבר העיר מבקר את בן דודו עכבר הכפר. עכבר הכפר מציע ארוחה פשוטה, אך עכבר העיר מסרב בלעגנות ולוקח את עכבר הכפר לביקור בעיר כדי להראות לו את "החיים הטובים" אולם באמצע הארוחה מתנפלים עליהם חתולים והם נאלצים לברוח למקום מסתור. עכבר הכפר חוזר לביתו ובפיו מוסר השכל חשוב.

29/5 מי זה דופק בדלת – של תאטרון מנגינות ואגדות – תאטרון סיפור מוזיקלי.

בליל סערה מגיעים אל ביתו של אליפלט שלושה אורחים. ארנבת, שועל, ודב. כולם מפחדים מכולם, אך בקור העז, מצטופפים כולם בבית ומגלים שלפעמים אויבים יכולים להפוך לחברים.

סיפור משעשע על הכנסת אורחים , קבלת השונה, על הצורך בבית חם ועל דרכו של הטבע.

26/6 גברת כלום – תאטרון הקרון

עיבוד חדשני ומרענן לאגדה "הדייג ודג הזהב". גברת כלום ברחוב מתגוררת, אך אל תטעו, היא דוקא מאושרת! עגלתה מלאה חפצים ואביזרים איתם היא מספרת סיפורים. כל חפץ הופך לגיבור בסיפור.

10/7 הקסם שבלב – תאטרון הקרון

סיפור עם אפריקאי. עכבר קטן הולך לאיבוד בתוך יער גדול. לפתע רואה מולו חתול. העכבר בורח מהחתול ומוצא מסתור במערה של קוסם גדול. הקוסם מנסה לעזור לעכבר ובעזרת קסמיו הופך את העכבר לחתול, לכלב, ואפילו לאריה. אבל ראה זה פלא. הקסמים לא פותרים את הבעיה והעכבר למרות שצורתו החיצונית משתנה, ממשיך לפחד מהחתול. הקסם היחיד שיעזור לו הוא הקסם שבלב היכולת להשתנות מבפנים. המופע כולל: משחק, שירה, ריקוד, כלי נגינה מיוחדים ממקומות שונים בעולם, ואביזרי במה. הילדים שותפים פעילים לאורך כל המופע.

31/7 חברים בלילה – תאטרון סטגדם

כשהשמש הולכת לישון והירח תופס לו מקום בשמיים, תותי הולך לישון. הוא מרגיש קצת בודד...קצת מפחד... לאחר שהוא נרדם, מגיע לחדר איש חלום ומפזר אבקת חלומות בחדר. בזה אחר זה מתגלים חברים מופלאים. ההצגה היא ערבוב של מציאות וחלום.



מנוי תאטרון גיל 3-7
צרו קשר:
המחלקות שלנו:
פעילויות:
תוכן מרכזי:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות